לאחר IVF
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב, אני בת 25. ב-8/3 הייתה הזרקת אוביטרל וב-9/3 שאיבה. ב11/3 היית החזרה של עובר אחד בעל 6 תאים. מאז ההחזרה מקבלת תמיכה פעמיים ביום של אוטרוגסטן 200 ואתמול ה-15/3 הזרקת אוביטרל נוספת (250). מס' שאלות: 1. האם עובר בעל 6 תאים לאחר 48 שעות נחשב לטוב? 2. האם התמיכה הזו מספיקה, קראתי שמקובל לתת מינון של 3 נרות אוטרוגסטן 200 ביום? 3. נקבעה לי בדיקת הריון ל-25/3, מתי אני אמורה לקבל וסת? האם זריקת האוביטרל השנייה משפיעה על תאריך הוסת? 4. מה נחשבת לתוצאה חיובית של בטא? תודה רבה!
1. כן. 2. בד"כ לוקחים טבליות אוטרוגסטן 200 ביום שלוש פעמים ביום. 3. בד"כ תקבל ווסת כשבועיים אחרי ההחזרה. 4. בד"כ מעל 10 אבל תוצאה טובה היא מעל 100.