צילום רחם ונטילת דוקסילין
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, ביום שני האחרון ביצעתי צילום רחם (יצא תקין..) הרופא הנחה אותי ליטול אנטיביוטיקה דוקסילין פעמיים ביום ל5 ימים כאשר מתחילים יום לפני הצילום. לקחתי 4 ימים והיום זה היום האחרון. אתמול הייתי ביום ה 14 למחזור, ואני ממש לקראת ביוץ ולכן קיימנו יחסים. אני לא יודעת אם ליטול היום את האנטיביוטיקה או שכבר לא צריך (מפחדת שאם נקלטתי זה יכול לפגוע). הבנתי שחלק מהרופאים נותנים דוקסילין אפילו לזמן קצר יותר מ 5 ימים.. האם לקחת את שני הכדורים הנותרים להיום או לוותר? תודה רבה!
לקריאה נוספת והעמקה