דימום בזמן טיפול
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בת 24 אמא לילדה בת 3 מIVF ICSI כרגע סבב טיפולים לילד שני:4 החזרות מוקפאים+החזרת עוברים טריים טיפול נוכחי פרוטוקול קצר גונאל אף 150 שהועלה ל300 ואחהכ ל375 וצטרוטייד מידי יום. ביום שבת שאבו לי 7 ביציות שמותכן הופרו 6 בדר"כ יש לנו עוברים ממש יפים, יש לי דימום לכן הוחלט לא לבצע החזרה החודש ולהקפיא את העוברים, הרופא אמר לי אתמול שיקפיאו את העוברים היום. 1.האם זה משנה באיזה יום מקפיאים את העוברים?למה לא לגדל אותם לפחות ליום 3? 2.מה יכולה להיות הסיבה לדימום?שהתחילה יומיים לפני השאיבה? 3.הבנתי שזה לא וסת מתי אמור להגיע הוסת? 4.מה אחוזי הצלחה במוקפאים וכמה כדאי להחזיר לפי הנתונים של הטיפולים שעברתי?
1. קל יותר להקפיא עוברים קטנים. 2. חוסר יציבות של רירית הרחם. 3. בעוד כשבועיים. 4. הסיכוי בד"כ נמוך בכשליש מטריים.