דחוף דחוף, בבקשה...
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ' ווסת אחרונה בתאריך 22.1 אוביטרל בתאריך ה 6.2 הזרעה בתאריך ה 7.2 היום הייתי באולטרסאונד: מבנה שק: תקין דופק עוברי: לא הודגם CRL 1.6 שק הריוני 11 מ"מ תואם לשבוע 5.2 שאלות: 1. האם על פי הנתונים שציינתי, זה תקין? 2. יש לציין ולא לשכוח שחודש פבואר היה 28 יום ולכן זה פחות ימים 3. הרופא שביצע את האולורסאונד אמר לי שזה נראה התחלה טובה, האם הימים האלו מבחינת השבוע שאני נמצאת ומה שהוא ציין הם קריטים ממש? או שאפשר להיות רגועה וזה בסדר? תודה רבה!
1. לא. 2. נכון. 3. יש פער של כמה ימים, אבל אני מקווה שבבדיקה הבאה כבר יראו דופק.
ציינת בפניי שסעיף 1 לא תקין, מדוע?????