גודל זקיקים מקסימלי לפני הזרקת אוביטרל
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בס"ד אנו שומרים נידה,ובשל ביוץ מוקדם - ביום השמיני-עברתי 3 הזרעות שכשלו,וכרגע אני לפני הפריה:קיבלתי גונל 900,דקאפפטיל 0.1 ומנופור 600. שאיבת הביציות צפויה להיות בס"ד ביום שישי הקרוב כאשר היום - יום רביעי - קיימים זקיקים בגודל הבא: שחלה ימנית:16 מ"מ,20,20,13,10 שחלה שמאלית: 15 מ"מ,15,16,16,21,21 רמת האסטרדיול בדם הינה 11,027 ורמת הפרוגסטרון הינה 5.9 אני מאוד מאוד חוששת,מכיוון שאני יודעת שהזקיקים גדלים בקצב של 2 מ"מ ליום והשאיבה צפויה להיות בס"ד ביום שישי בשעה 12:30,כלומר הזקיקים יכולים להגיע לגודל של 25 מ"מ ואף יותר. האם יש גודל מקסימלי של זקיקים שלא כדאי לעבור אותו כדי שלא יהיה חלילה ביוץ עצמוני ?