עזרתך בבקשה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ', לא נעים לכתוב פה, אולי תוכל לעזור. אני רווקה בת 37 ואחותי בת 32, יש לנו רזרבה שחלתית נמוכה מאוד לא ידוע למה אולי גנטי. לא מעוניינת בתרומת זרע. מעוניינות להקפיא ביציות עד שנתחתן. כפי שאתה יודע ההליך במסגרת פרטית בלבד. מי שרווקה ואין ביכולתה מספיק אמצעים אובדים לה הסיכויים לפוריות. האם אתה מכיר ארגון המסייע קצת בעזרה כספית (בררתי וכולם עוזרים רק לזוגות נשואים) ?
לצערי אני לא מכיר ארגון כזה, אבל אם יש רקע רפואי להקפאת הביציות, למשל רזרבה שחלתית נמוכה מאוד מסיבה משפחתית, יתכן וזו סיבה מספיק טובה לקבל מימון מהקופה או לפנות לנציב קבילות של משרד הבריאות.