מחזור הפסיק באמצע טיפול
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לקחתי 3 חודשים פיורגון. חודשיים ראשונים ההורמונים עלו והיו הזרעות. בחודש השלישי לא היתה הזרעה כי ההורמונים לא עלו. הפסקתי לקחת את הזריקות ולאחר 4 ימים קיבלתי דימום לא חזק של יומיים-שלושה ימים (על פניו נראה כמו מחזור) עשינו חודש הפסקה וניסינו בצורה טבעית. הייתי אמורה לקבל מחזור לפני 10 ימים ולא קיבלתי. לאחר בדיקה אצל רופא - אין הריון, אין ציסטות, הרירית דקה, אבל המחזור לא מגיע (יש גם כאבי מחזור) הרופא נתן לי כדורים לזירוז המחזור. (חשוב לציין שהמחזור שלי תמיד סדיר) בעקרון הייתי אמורה לקבל מחזור ולהתחיל טיפול נוסף של הזרעה+מונפיור (במקום הפיורגון) ולאחר מכן לעבור להפריות מה הסיבה שזה יכול לקרות? האם זה חוסר איזון הורמונים בגוף? האם זה מקרה שכיח? אשמח לתשובה אני מאוד מודאגת... מה יקרה אם המחזור לא יגיע גם עם הכדורים שקיבלתי?