שינוי סוג גלולות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נוטלת מזה 9 חודשים גלולות מינס .. אבל מאז שהתחלתי בהם התחילו לי בעיות ותופעות לוואי כמו בחילות כאבים ברום הבטן כאבי ראש ולפעמים דכאון...אני מעוניינת להחליף סוג הגלולה .. נגשתי לרופא שטען שאין קשר בין הגלולה לבין התופעות הנ"ל ולא המליץ להחליף אותך כי הן במינון נמוך..שאלתי היא האם כדאי לעבור לסוג אחר של גלולות..ואיך אדע איזה סוג מתאים לי ..הרבה המליצו לי לעבור ליסמין!לציין שאני בריאה בדרך כלל ואין לי בעיות של קרשיות או דליות ולא מעשנת וטני בת 26
אני גם לא בטוח שהתופעות שאת מתארת קשורות לגלולות, אבל אם את סבורה כך אני מניח שהרופא יוכל להחליף לך לגלולה אחרת.