הריון שלא מתפתח?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בעברי הריון ספונטני תקין וגרידה בשבוע 8 בעקבות שק הריון ריק ללא עובר. כעת בהריון לאחר טיפול עם גונל+הזרעה. במועד שהייתי אמורה לקבל מחזור היה דימום של 3 ימים ממש כמו מחזור ורק לאחר שבוע עשיתי בטא שיצאה 770. כעבור 3 ימים בטא 940. פרוגסטרון 10. ב US היום, שבוע 5 , נצפה שק הריון לא סדיר בגודל 3 מ"מ. 1. האם בוודאות הריון לא תקין? 2.יתכן הריון שמתחיל בדימום מאסיבי במועד הוסת?? 3. רמת הפרוגסטרון הנמוכה מצביעה גם כן על כך שההריון לא מתפתח טוב? 4. יש טעם לקחת תמיכה של פרוגסטרון? תודה!
לקריאה נוספת והעמקה