החזרת עוברים מוקפאים-תזמון -עוד שאלה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בחישוב התיזמון להחזרה לא ברור לי לאן נעלמים הימים שלוקח לביצית המופרית להגיע מהחצוצרה אל הרחם. כלומר שבהריון טבעי הביצית המופרית מגיעה לרחם כשהיא בת שבוע בערך? אם הבנתי נכון זה כבר בלצוציט . קראתי איפשהו שהתנאים בחצוצרה וברחם מאוד שונים האם זה לא בעייתי בעצם להחזיר עובר בן 3 ימים (4 תאים) ישירות לרחם? ומה אחוז ההצלחות בהחזרת מוקפאים למעשה? אולי במובן זה מחזור טבעי לגמרי הוא טעות? תוהה.
לקריאה נוספת והעמקה
כבר שלושים שנה שיש שיעור הצלחות מצוין עם עוברים מופשרים במחזור טבעי, כך שאין בסיס של ממש לדאגה שלך.
(מספר מקשר)