הביצית שברחה אולי תהיה הריון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי אני הולכת על מחזור טבעי היתה לי ביצית יפה והזרקתי אוביטרל כשהגענו לשאיבה הרגשתי שהיא כבר בייצה והרופא בדק ואכן אימת את ההרגשה שלי וקיפל את הבסטה. שאלו אותי ומה עם הזרע? אמרתי שאם הוא כבר בחוץ ועוד השביחו אותו ואני כבר מבייצת אז שיחזירו לי את הזרע לגוף :-) וכך היה. 1. יש לי פטריה כנראה ענקית שם למטה- האם ניתן לקחת תרופה שלא תזיק במידה והיתה השתרשות? 2. האם האוביטרל פוגע בסיכויי כניסה להריון? 3. מתי עושים בדיקה? בדיקת דם? בטא? 4. כמה זמן לאחר הביוץ , הזרע יכול למצוא את דרכו לביצית? אלף תודות לך פרופסור יקר וחביב
לקריאה נוספת והעמקה