שמירת הריון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
זה נכון שבשמירת הריון הביטוח לאומי משלם סכום נמוך מהמשכורת החודשית ?
נכון לעתים. בעיקר אם שכרך גבוה מ- 292 שח ליום. שמירת היריון - שיעורי הקצבה שיעור הקצבה ליום יהיה בסכום הנמוך מבין שני הסכומים האלה: 1. הסכום הבסיסי לחישוב קצבאות (לחודש) מחולק ב-30 = 291.90 ש"ח (החל ב- 01.01.2014) ליום. 2. שכרה של האישה (החייב בדמי ביטוח) ברבע השנה שקדם להפסקת העבודה עקב שמירת ההיריון, מחולק ב-90. על הסכומים האלה משולמת תוספת יוקר ומנוכים דמי ביטוח לאומי, דמי ביטוח בריאות ומס הכנסה. https://www.btl.gov.il/benefits/maternity/Risk_Pregnancy/Pages/שיעורי%20הקצבה.aspx