ביוץ
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר בת 37, FSH 20.20. התחלית מעקב זקיקים ראשון - יום עשירי מהמחזור נמצא זקיק בגודל 16 בצד שמאל. אורך רחם 61 ממ, עובי - 40, רוחב - 45. מרקם שרירני. עובי רירית רחם 8.8 סדירה. נוזל בדוגלס בשני הצדדים מועט. ובדיקות הדם - E2 512 pmol/L (לעומת 70> ביום השלישי למחזור) LH 8.4 IU/L (לעומת 10.90 ביום השלישי) פרוגסטרון קטן מ-2 (זהה ליום השלישי) E-2 - קטן מ-70 אז לעומת 512 היום מתי כדאי ללכת שוב לבדיקה, ביום חמישי או שישי (כלומר בעוד יומיים או שלושה)? ושנית - מה הסיפור של הLH - הוא לא אמור לגדול ליניארית עד למחזור והאם ייתכן שזה קשור לרזרבה שחלתית נמוכה (FSH 20)? ושלישית - אני עובדת חצי מהשבוע לילות ובקושי ישנה בבוקר למחרת (משלימה בסופ"ש) - יש לכך השפעה על הביוץ? רביעית - בחמישי הקרוב אהיה אחרי שתי משמרות לילה - אם יש השפעה על הביוץ כדאי בכל מקרה להיבדק בשישי? חמישית - הרחם וכו' נראה תקין? תודה גדולה.