FSH
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 37.4 רווקה, מעולם לא ניסיתי להיכנס להריון, לא עברתי ניתוחים וכו', לא נוטלת גלולות. לפני 3 שנים ביצעתי פרופיל הורמונלי שנמצא תקין לחלוטין, כולל FSH 6 ביצעתי אותו רק עמ לוודא שהכל תקין. כיום אני מעוניינת להיכנס להריון, ביצעתי פרופיל הורמונלי, כל הבדיקות תקינות מלבד FSH 20. מקבל מחזור כל חודש בערך כל 27-28 ימים (עכשיו אתחיל לבדוק). כל וסת נמשכת 3 ימים. את הבדיקה ביצעתי ביום השלישי. קראתי זוועות על FSH ברמה כזו באינטרנט ואני לא רגועה. מה זה אומר? מה סיכוי הכניסה שלי להריון טבעי או לא טבעי? האם זה נכון שמדברים על תרומת ביציות במצב כזה?! האם כדאי לבצע בדיקה חוזרת בחודש הבא לפני שרצים למומחה פוריות או שהבדיקה מהיימנה? והאם כשכל שאר הפרופיל ההורמונלי תקין יש צורך בבדיקות נוספות? והאם התוצאה יכולה להשתנות במחזור הבא? תודה רבה. מודאגת
ברור שלא ניתן להסיק כל כך הרבה מסקנות מבדיקה אחת. כדאי לחזור על הבדיקה ולפנות למומחה ליעוץ מסודר.