בהמשך לשאלתי הקודמת
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שאלתי קודם על CRL קטן ביחס לגיל הריון שהושג אחרי הזרעה עם אוביטרל. מבקשת לציין כי בטא ביום 13 היתה 80 (כלומר, נראה שזמן ההשתרשות היה סטנדרטי ולא מאוחר במיוחד, לא?) כאמור CRL בשבוע 6 פלוס 3 התאים לשבוע 6 פלוס אפס ואילו בשבוע 7 פלוס 2 התאים לשבוע 6 פלוס 4... דפקים נראו בשתי הבדיקות. כלומר, הפער גדל בשבוע מפער של 3 ימים לכזה של 5... 1. האם אין בכך כדי להצביע על בעיה? 2. האם רואים פערים כאלה לעתים קרובות (כאשר מדובר באוביטרל והזרעה יחידה)? 3. האם יש פער מותר ב-CRL (נגיד 3 ימים? שבוע?) שעד אליו זה נחשב תקין? 4. מה הסבירות שההריון תקין? תודה שוב
לקריאה נוספת והעמקה