Embriyo microscope
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופסור זיידמן היקר אני קראתי , תגובה שלך משנת 2004 אתה כותב: "אגב קופ"ח כללית מאשרת טיפולים במסגרת הביטוח המשלים שלה עד גיל 48." כאשר אתה מתכון ל IVF עם ביצית מקורית של אישה 1) האם זה נכון גם עכשיו ? 2) בית חולים כרמל רכש לאחרונה EMBRYO MICROSCOPE חדש , האם זה יכול להגדיל סיכוי שלי ב IVF אני , בת 48 , מחזור תקין , מבייצת. לידה ספונטאנית 1 (בן 25) תודה רבה לך . איך אפשר דחוף לקבוע פגישה איתך ?
1. כל הקופות מגבילות כיום טיפולים ללא תרומת ביציות לגיל 45. 2. לא. זה יעיל לנשים צעירות אצלם האמבריוסקופ מאפשר לבחור את העובר הטוב ביותר. האמבריוסקופ מצוי כבר למעלה משנה ביחידות רבות כמו אסותא, הדסה, ליס וכו'.