תזמון הזרעה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, יום 12 למחזור, להלן תוצאות דם וזקיקים שחלה ימין : 16,16 שחלה שמאל: 15,16,16 רירית - 9.2 תלת שכבתית E2-927 pg\ml p-2.15 ng\ml lh- 10.3 קיבלתי הוראה להזריק הערב אוביטרל ומחר ומחרתיים הזרעה. נאם התזמון נכון? האם התחיל תהליך ביוץ בשל ערכי E2 ? מה פוטנציאל הזקיקים הנ"ל להניב הריון? תודה רבה
ערכי E2 לא מעידים על תחילת ביוץ, רק ירידה בערכי ה- E2. מניחים שכל זקיק מעל קוטר 15 מ"מ יכול להסתיים בביצית מופרה והיריון.
תודה רבה על תשובתך, רק רציתי לדעת האם לדעתך התחיל כבר תהליך ביוץ בגלל הפרוגסטרון? האם התזמון של האוביטרל היה נכון או בלית ברירה? אני מפחדת שכל ההורמונים היו לשוא והביוץ התפספס... תודה מראש