פריון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בת 27 לאחר שנתיים נסיונות להרות, חודשיים איקקלומין שהניבו 2 זקיקים בכל מחזור משולב עם הזרעו שכשלו, פרופיל הורמונלי שהוגדר כתקין, והזרעה עם גונל במינון 50 שהניב 4 זקיקים שנכשל גם הוא. עשיתי צילום רחם שהתגלה בו שיש לי רק חצוצרה אחת תקינה ונאמר לי שהאי פוריות היא בשל זה ואפשר לטפל בזה בקלות. עשיתי בדיקת amh ליתר בטחון ונשארתי בשוק שהתוצאה היתה 0.64!!! האם יש נשים בגילי שנכנסו להריון עם הביציות שלהן או לגשת לתרומה? בנוסף הבנתי שכנראה זה בעיה במטען הגנטי שלי( בכל זאת גיל צעיר), איזה בדיקות עושים? .. מה הייתם ממליצים להמשך טיפול?
את מתרגשת יותר מדי מבדיקת דם אחת. אני הייתי מציע שבשלב ראשון תחזרי עליה, אני מניח שתופתעי מהשיפור בתוצאה.