ביוץ תקין עם זקיקי קטן?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 30. החודש בוצעה הזרעה שלישית (מתרומת זרע). במחזור זה קיבלתי אסטרופם לדחיית הביוץ. לאחר מעקב זקיקים ארוך ומייגע זוהה ביוץ ביום ה 17 (לרוב מתרחש אצלי ביום ה-12). E2 היה 731, LH - 58.20 ופרוגסטרון 3.3. עובי רירית הרחם היה 8 מ"מ. עם זאת, גודל הזקיק היה קטן יחסית(14 מ"מ), גם בהשוואה למחזורים קודמים. מה משמעות גודל קטן זה? באיזו סבירות הביוץ היה תקין ומביצית בשלה? בתודה רבה מראש, אני
את יכולה לבדוק רמות פרוגסטרון שבוע אחרי הביוץ המשוער וזה יוכל ללמד אותך באיזו סבירות הביוץ היה תקין.
תודה רבה על התשובה. אשמח לדעת כיצד רמות הפרוגסטרון בעוד כשבוע יעידו על תקינותו/אי תקינותו של הביוץ? תודה רבה.