האים הטיפול נכון ומתאים?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום .וסליחה על האורך. בת 39.5 ללא ילדים זרע תקין צילום רחם תקין. 3 הזרעות עים גונל ואיקקלומין שבראשונה נקלטתי נפל בשבוע 8. 2 הפריות ללא הצלחה. עים שאיבות של כ 4-5. עוד הריון טבעי שנפל בשבוע דומה.היסטוטרופיה תקינה קרישות יתר קצת. החלטנו ללכת לפרופסור עמי עמית בפרטי. נתן לי טיפול של 12 ימים הזרקה של 300 גונל כול יום ובנוסף תרסיס אף סינרל פעמיים ביום. ולחזור אליו. האים זה לא המון?לא עשה לי שום פדיקה פיזית לפני התוכנית. אשמח ואודה מאוד לעזרתך .תודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה