אסטרופם
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר שלום, ביום שלישי למחזור הרופא ביקש שאקח אסטרופם למשך יומיים- שלוש. אין לי בעיה של רירית דקה והוא אמר שזה למטרה אחרת- על מנת "לשפר תגובת שחלות מבחינת E2 ", אם הבנתי נכון.. ביום השלישי של המחזור כשלקחתי את הכדור הראשון הרגשתי תחושה של שריפה / בעירה בבטן התחתונה, וכאבים מאד מאד חזקים. בכדורים שאחריו זה נחלש. 1. האם שימוש באסטרופם למטרה שהוא אמר זה משהו מוכר? 2. האם יכולה להיות לכדור הזה תופעת לוואי כזו של הרגשת שריפה בבטן תחתונה? 3. האם הרגשה כזו וכאבים חזקים יכולה להיות קשורה לאנדומטריוזיס שאני סובלת ממנו? אודה לתשובתך.
לקריאה נוספת והעמקה