מודאגת
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 24 בטיפול ivf ראשון לאחר לידה מטיפול ivf לפני 4 שנים... ב29/12 בדיקות לאחר 5 ימים של פיוריגון 100: אסטרדיול:245 פרוגסטרון 0.9 רירית 6.6 שחלה ימנית זקיק 13 קטנים בדיקות מאתמול לאחר הגדלת המינון ל125 מיום ראשון: אסטרדיול:838 פרוגסטרון 1.0 רירית:7.7 שחלה ימנית זקיק 13 16 קטנים שמאלית: קטנים... בטיפול לפני 4 שנים)אותו טיפול)בהפרש של 4 ימים היו לי עוד 8 זקיקים גדולים השאלה שלי למה יש רק 2 זקיקים גדולים? ישאבו לי רק 2 ביציות?? כמה זמן בערך יש לי עד השאיבה?? האם יש סיכוי שיהיו יותר ביציות? אודה לתשובתך
אם יש רק 2 זקיקים גדולים סביר שישאבו רק ביציות בודדות. סביר להניח שהשאיבה תהיה תוך מספר ימים. יש סיכוי שיהיו יותר ביציות.