Fsh והריון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום וברכה בת 38. אמא לתינוק בן 8 חודשים. כשלוש שנים לפני ההריון והלידה ניסיתי להרות. בפרופיל הורמונלי שעשיתי קצת לפני שהריתי fsh היה 11.4. בסופו של דבר עברתי iui ונקלטתי בפעם הראשונה. כעת אני מניקה ולא מקבלת וסת. לא משתמשת במניעה. חושבת על ילד נוסף וחוששת ממה שצפוי. האם צפויה בעיה בגלל תוצאות הפרופיל? האם אני יכולה לחכות עוד מספק חודשים עד שאתחיל נסיונות ממוקדים או שרצוי להתחיל בכך מיד? אשמח לשמוע דעתך בנושא תודה לילו
לקריאה נוספת והעמקה
את יכולה לעשות תוך כדי הנקה בדיקת דם ל- AMH על מנת להעריך את מצב הרזרבה השחלתית שלך.
(מספר מקשר)