נטילת אסטרופם
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בתכנון המקורי הונחתי לקחת 2 איקקלומין מהיום החמישי למחזור למשך 5 ימים ו 2 אסטרופן 2 MG למשך 10 ימים מהיום ה-11. (אני מבייצת גם ללא איקקלומין אך לא חזקה במיוחד ברירית רחם) ביום ה 10 שונתה ההנחייה (רירית 4 וזקיק 23). נאמר לי להתחיל לקחת אסטרופם כבר ביום ה 10 3 פעמים ביום ולהזריק אוביטרל בערב ולהגיע להזרעה כעבור 36 שעות. שאלתי - עד מתי אני אמורה לקחת אסטרופם. אחות אחת אמרה 7 ימים ואחות אחרת אמרה שעד למחזור בתקווה שלא אקבל מחזור. מה נכון? מה נהוג? אני מתקשה להשיג את הרופא שלי. תודה
קצת קשה לנחש את הכוונות של הרופא המטפל, אך רופאים רבים ממשיכים עם האסטורפם עד מועד ההזרעה.