פיענוח תשובת בדיקת זרע
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לפני תחילת ביצוע טיפולי IVF בעלי נשלח לבדיקת זרע נוספת. להלן התוצאות: צבע: צבהבהב צמיגות: abnormal PH: 8 נפח: 5.5 מ"ל ריכוז: 17 (X10 בחזקת 6) למ"ל תנועה 30% פרוגרסיבית: 30% ללא תנועה: 70% אגלוטינציה: שלילית Total motile count: 28 (X 10 בחזקת 6) בדיקת מבנה לפי WHO: תאים תקינים 2% פתולוגית ראש 96% פתולוגית זנב 2% בהערות הבדיקה צויין כי: הדגימה המקורית מכילה 3 (X10 בחזקת 6) תאים הנראים כלויקוציטים. בבדיקה לפי הבנתנו נצפתה ירידה משמעותית ביחס לבדיקה הקודמת. האם מומלץ לחכות עם הטיפול בIVF ולטפל תחילה באם ניתן בבעיית הזרע או שמא אין מנוס מטיפולי IVF?