בטא נמוכה בבדיקת גיל הריון ביתית
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ב-1.12 עברתי שאיבה וב-5.12 הוחזרו 2 עוברים טריים אחרי PGD. ב-17.12 הייתה בטא ראשונה באזור ה-800 וב-19.12 היא הגיעה לקצת יותר מ-1350.נאמר לי להגיע ב-1.1 לבדיקת אולטרסאונד. לפני כיומיים התחלתי לחשוש שאיבדתי את ההריון (אני יודעת שזה לא רציונאלי). תופעות הלוואי שהיו לי עד עכשיו (צרבות, קימה בלילה לשירותים) נעלמו. כדי להרגיע את עצמי קניתי ערכה ביתתית לבדיקת גיל ההריון שהראתה רמות בטא שאמנם מעידות על הריון, אבל הן מאוד נמוכות (הופיע פס שני רק בחלון של 25mlU/ml ולא בחלונות של הרמות שבין 100 ל-1000). האם הבטא הנמוכה בבדיקה או היעלמות תופעות הלוואי מעידים על בעיה? לעשות בדיקת דם? בדיקת האולטרסאונד היא רק בעוד שבוע ואני קצת בלחץ. תודה.
תודה רבה פרופ' זיידמן. לטובת מי שעשויה להשתמש בבדיקה הזו ולהילחץ - כדאי להטיל ספק באמינות שלה. חזרתי על בדיקת הדם והבטא הייתה גבוהה מ-19,000. זאת, כשהבדיקה הביתית הראתה בטא של 25...