חשד לאנדומטריוזיס
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 27+ילד בן שנתיים ו 4 חודשיים מנסה להיכנס להריון כבר 10 חודשיים ניסינו 2 הזרעות ללא אקלומין, יש לי חשד לאנדומטריוזיס יש לי 3 ציסטות 2 מצד ימין ואחת מצד שמאל.חשש להידבקות גם, יש לי כאבים בווסת וגם אחרי הווסת. יש לי כתמים חומים לפני שאני מקבלת מחזור. הייתי אצל רופא פריון שהפנה אותי למומחה במחלה השאלה שלי האם מומלץ לעשות טיפול ivf זה לא מגביר את הכאבים או מגדיל את הציסטות? או לבצע ניתוח לפרוסקופיה ? תודה
זו באמת התלבטות מאחר והיריון בהחלט יכול להוות טיפול מצוין בכאבים שנגרמים על ידי אנדומטריוזיס.
אני יודעת אני רוצה להיכנס להריון אבל אני לא מצליחה לא בדרך טבעי ולא דרך ההזרעות (עשינו הזרעות ללא אקלומין) השאלה שלי האם הטיפול ivf יכול לגרום לכאבים יותר חזקים ממה שאני מרגישה היום?או שזה מגדיל את הציסטות? אני ממש מודאגת וכבר לא יודעת מה לעשות ...תודה