פרוגסטרון לפני שאיבה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עקב הישארות בדיכוי ארוך (3 דקפפטיל 3.75)לאחר טיפול IVF שנכשל ללא מוקפאים, הוחלט על התחלת טיפול נוסף ללא מדכא. פרוגסטרון בתחילת הפרוטוקול היה 3, יתר המדדים מתאימים לדיכוי. לאחר 8 ימי זריקות עלה ל5.5, ולאחר 10ימי זריקות (יום לפני מתן אויבטרל) עלה ל 6.3. מספר הזקיקים בערך 10. בעקבות עליית הפרוגסטרון התחלתי ליטול אורגולטרן מיום 8 לזריקות. האם כדאי לא לבצע החזרה? האם כן נצפו הריונות חרף העליה בפרוגסטרון? תודה!
יתכן היריון למרות עלית הפרוגסטרון, אך רצוי להתייעץ עם הרופא המטפל על אפשרויות נוספות כמו החזרה לאחר חמישה ימים או הקפאת העוברים.
אם כן, אשמח להבין את הסיבה. תודה רבה רבה על המענה!