התייעצות להמשך טיפול
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
כמעט בת 43, FSH 12 מלפני חצי שנה. E2 היה 150 בזמנו. מנוגון וגונאל בעברי. במינונים נמוכים. המנוגון שיתק את השחלות. הגונאל פשוט לא גידל יותר מאחד. לפעמים E2 גבוה בתחילת הסבב. ביוץ ביום 10-11. וסת ביום 25-26. עוד לא היה יותר מזקיק אחד. האם יהיה נכון להזריק מנופור ודקאפפטיל לפני IVF? אני חוששת שהמנופור יגרום לאותה תגובה כמו המנוגון, והדקא רק יחזק את הדיכוי. מרגיש לי לא נכון, ואולי אפילו מזיק. והרי אין לי זמן לניסויים מסוכנים מדי. אני טועה? סביר שאני טועה אבל זקוקה לחיזוק - במה אני טועה?
גם המנוגון הוא טיפול מקובל ובכל זאת גרם לי נזק שנשאר כמה מחזורי טיפול. האם לא היה שווה במקרה שלי להסתמך על תגובות קודמות לפני שנותנים טיפול דומה? הרי אתם תמיד אומרים שזה ניסוי וטעיה, אז אם הניסוי לא הצליח, למה לטעות שוב?