אוביטרל ותזמון הזרעות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, שואלת בענייני תזמון: אני לקראת הזרעה כפולה עם אוביטרל, רציתי לדעת מהם הזמנים האופטימלים לכך.. שאלתי: כמה שעות (פלוס מינוס) אחרי שמוזרק אוביטרל כדאי שתהיה ההזרעה הראשונה וכמה שעות אחרי האוביטרל כדאי שתהיה ההזרעה השניה? מאד מאד חשוב לי להבין את התזמון (מבינה שזה לא מדע מדויק ואין שעות מדויקות אבל מבקשת להבין פחות או יותר למה לשאוף). אודה אם תוכל לתת לי זמנים לדוגמא (למשל - להזריק אוביטרל ביום X בשעה Y ואז הזרעות בימים A ו-B בשעות הבוקר/צהריים/ערב). תודה רבה וסליחה שחפרתי :)
בהנחה שאת לא מקבלת תרופות לעיכוב הביוץ הטבעי, הרי שבד"כ עושים את ההזרעה כ-24-36 שעות אחרי הזרקת האוביטרל. אם יש בעיית זרע אפשר כעבור 24 שעות לעשות הזרעה שניה.