איכות ביציות והריון

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

14/12/2013 | 21:38 | מאת: תמי

שלום אם היו לי 2 הפלות זה אומר שאיכות הביציות שלי לא משהו? או שאולי יש קשר גם לטיפול עצמו? תוך כמה זמן מהפלה טבעית אוכל לחזור לטיפולי פוריות? תודה רבה

לקריאה נוספת והעמקה

יש סיבות רבות להפלות. בד"כ ממליצים לחכות מחזור אחד לאחר הפלה.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית