שאלתי למטה ולא ענית על השאלה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
זו מה ששאלתי: שלום. אני בסבב החזרת מוקפאים על בסיס טבעי (אך קיבלתי גם אוביטרל ומהיום של האוביטרל גם אסטרוגן 4 מ"ג + אנדומטרין 2 ליום לתמיכה). אם לא אקלט החודש אני רוצה לחזור על פרופיל הורמונלי שלא עשיתי כבר שנתיים. שאלתי - במקרה שמקבלת ווסת יומיים שלושה אחרי שמפסיקה את התמיכה, האם הפרופיל ההורמונלי של יום 3-5 ישקף את המצב האמיתי או שצפוי שיהיה מעוות בגלל ההורמונים שקיבלתי? אני לא שאלתי האם יש או אין צורך לעשות פרופיל הורמונלי (ענית לי שאין צורך לעשות פרופיל...), אני שאלתי לגבי עשיית הפרופיל מס' ימים אחרי הפסקת תמיכה ומהימנות התוצאות הצפויה. אודה לתשובה לשאלה.. תודה רבה!
ברגע שאת מקבלת ווסת סימן שההורמנים נפלו, כך שכבר לא אמורה להיות השפעה על הפרופיל ההורמונלי של הטיפול במחזור הקודם.