דחוף בבקשה-בדיקת זרע
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בבקשה אמרו לי מה דעתכם על תוצאת בדיקת הזרע הבאה, האם היא לא משהו/סבירה/איכותית, ובאיזו דרך הכי היה מומלץ לדעתכם להשתמש בה: קיום יחסים/הזרעות בלבד/הזרעות עם הורמונים/הפריות, אודה לכם אם לא תתפשרו בתשובתכם, תודה! Viscosity high Ph 8.3 Volume 1.5ml Concentration 56 million/ml Motility: 1 hr after ejaculation 50% Grade of motility 1 hr after ejaculation: II III Vitality: 1 hr after ejaculation: 74% Normal morphology (who 1999): 4% Leukocytes: no
אך התקינים הם רק 4% זה נמוך נראה. וגם לא רשמתם מה מומלץ לדעתם - טבעי/הזרעות והורמונים או יש להפריות