פוריות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ביצעתי פרופיל הורמונלי, האם הוא מעיד על בעיות פוריות או שהכל נראה תקין? תודה CORTISOL-SERUM 131.97 NMOL/L ( 138.00- 620.00)*(.........) DHEA SO4 3.70 UMOL/L ( 0.50- 6.30) (....*....) FSH 7.48 MIU/ML LH 7.06 MIU/ML PROLACTIN 226.79 M/UL ( 70.00- 570.00) ..*......) FREE TESTOST. 1.06 PMOL/L ( 0.14- 9.00) (*........) TESTOSTERONE 0.81 NMOL/L ( 0.30- 3.10) (.*.......) TSH 1.66 MIU/L ( 0.34- 5.60) (.*.......) FERITIN 28.20 NG/ML ( 8.10- 230.00) (*........) FOLIC ACID 20.35 NG/ML ( 4.00- 25.00) (......*..) ANDROSTENEDIONE 3.32 NMOL/L ( 1.70- 12.22) (*........) PRG-17-OH 0.60 NMOL/ PTH 1-84 16.70 PG/ML ( 6.50- 36.80) (..*......)
באופו טבעי או שמדובר בסיכוי נמוך? תודה רבה
http://www.academics.co.il/Articles/Article7447.aspx