מועד ווסת משוער??
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. אני אחרי החזרת מוקפאים על בסיס טבעי (אם אפשר לקרוא לזה טבעי כי כן מקבלת הורמונים). החודש הלך כך שכשנצפה זקיק של 18 עם אסטרוגן 1100 אז באותו יום הזרקתי אוביטרל והתחלתי גם לקחת אסטרופם 4 מ"ג. מיומיים לאחר האוביטרל גם אנדומטרין (2 ליום). עוברים הוחזרו למעשה 5 ימים אחרי אוביטרל. שאלתי היא: האם הווסת הבאה (באם לא נקלט הריון) אמורה להגיע כעבור 16 ימים מהאוביטרל (כעקרון יש לי מחזור סדיר כל 28 יום) או שבגלל ההורמונים היא לא צפויה להגיע כל עוד אני נוטלת תמיכה של אסטרופם ואנדומטרין? פשוט מנסה להבין מתי פלוס מינוס יצא הנסיון הבא של ההחזרות (תלוי כמובן במועד הווסת) תודה רבה