שאלה שלא נענתה.
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
השאלה שלי היא: האם יש טעם לבוא לפגישה? ברור לי שהסיכויים נמוכים. אבל לא רואה לנכון לבוא ולשלם על פגישה אם התשובה היא מראש שלילית. תודה בת 49.5 אלמנה ללא ילדים. כרגע במערכת יחסים אוהבת עם גבר בן 62 עם שלשה ילדים בוגרים. מקבלת ווסת באופן סדיר. בריאה. לפי בדיקות שנעשו סבירות גבוהה שיכולה לשאת הריון. מעוניינת בהריון אך ורק עם ביצית שלי. האם תשקול לעזור לי למרות הסיכויים הסטטיסטים הנמוכים. יש לי פגישה מתוכננת איתך. לא רואה טעם להגיע אם התשובה היא שלילית מראש. בתודה האופטימית
הסיכוי שתלדי ילד בריא מהביציות שלך בגיל 49.5 הוא הרבה הרבה פחות מאחוז אחד ולכן להציע לך טיפול, לא על בסיס תרומת ביציות, היא שרלטנות לשמה. מכאן תביני שאין טעם בגילך לבוא אלי ליעוץ אם תרומת ביציות אינה אפשרות עבורך.