כשלון IVF
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 33 עם ילד בן 5 מהריון ספונטאני. אנחנו נמצאים בטיפולי פוריות במשך השנה האחרונה עקב בעיית זרע (ספירה של 0.5מיליון ומורפולוגיה נמוכה) וחצוצרה אחת חסומה. עשינו 4 סבבי שאיבה, אף פעם לא נשארו עוברים להקפיא מכיוון שלא נוצרים יותר מ 5 זקיקים משום פרוטוקול, 3 מחזורים לא הצליחו, באחד היה הריון שהפסיק להתפתח בשבוע 8. כמה שאלות בנושא: 1) האם ניתן לגייס יותר זקיקים בעזרת פרוטוקול שונה? 2) האם איכות הזרע משפיעה על אי-השתרשות? איך היית ממליץ להמשיך? תודה רבה מראש, מיכל
1. לעתים. 2. כן. להתייעץ עם הרופא המטפל שבידיו הנתונים המלאים, כולל דפי המעבדה.