פעם שלישית שאני שואלת בפורום
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 24 לאחר 3 החזרות של מוקפאים ללא הריון. קיבלתי פרוטוקול טיפול ארוך מהיום ה4 למחזור עד היום ה23 גינרה מהיום ה19 דקפפטיל ומהיום ה14 לדקפפטיל בדיקות ופיוריגון. נקבע לי תור להיסטרוסקופיה ביום ה20 למחזור. השאלה היא האם זה תקין לעשות היסטרוסקופיה באמצע פרוטוקול?האם היום ה20 זה היום האידיאלי? והאם הבדיקה יכולה להפריע להתפתחות הזקיקים/להיקלטות העוברים בהמשך??
לקריאה נוספת והעמקה
זה אפשרי לעשות היסטרוסקופיה באמצע פרוטוקול. היום ה20 זה יום מתאים כשאת עדיין נוטלת גלולות. הבדיקה לא יכולה להפריע להתפתחות הזקיקים/להיקלטות העוברים בהמשך.
(מספר מקשר)