רירית הרחם
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בודקת זקיקים +דם על ביוץ טבעי. ביום ה-9 רירית הרחם הייתה 3 והיום היום ה13 הרירית 3.5. בגלל שיש לי שחלות פוליציסטיות הביוץ שלי בד"כ מאוד מאוחר, אז אני מניחה שיש לי עוד שבוע ואפילו יותר עד הביוץ. האם יתכן שרירית הרחם מגיע לעובי טוב יותר? יש לצין שלפני 3 חודשים לקחתי אקקלומין ורירית הרחם היתה 5.5. האם האקקלומין פוגע ברירית נקודתית בסבב שלוקחים אותו? או שהרירית קטנה בעקבות האקקלומין גם במחזורים הבאים? מה משפיעה על רירית הרחם? (חוץ מסלק) אילו כדורים אני יכולה לקבל לשם העיבוי?? האם ניתן לקחת אספרין על דעת עצמי? אם כן, מתי? וכמה? תודה רבה
ההשפעה של איקקלומין היא קצרת טווח, אך רירית הרחם משקפת את הפרשת האסטרדיול על ידי הזקיקים שלך. נטילת אסטרדיול יכולה לעבות את הרירית.