שלוש שאלות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום כעשרה ימים שלפני השאיבה היו לי הכתמות דמיות. מחזור קיבלתי רק ב- 26/10 . שאיבה נערכה ב- 5/11 (פחות משבועיים מהמחזור עד לשאיבה), החזרה ב- 7/11. תודה לאל אתמול, ביום רביעי, ערכתי בדיקת הריון שהראתה שאכן אני בהריון. שאלתי: כיצד יחושב גיל ההריון? הרי בד"כ אומרים לקחת שבועיים אחורה, אך אז לא הייתי במחזור, היו לי הכתמות. שאלה נוספת. האם חייב לעשות בדיקת בטא תוך יומיים או שאני יכולה לעשות את הבדיקה ביום ראשון? ואז להכפיל פי 4.5-6 ? ושאלה אחרונה: יש לי כאבי בטן תחתונה. אני חרדה שחלילה לא יהיה לי הריון חוץ רחמי. האם בדיקת אולטרסאונד בשלב זה תוכל לאתר שההריון בתוך הרחם או שעליי להמתין? אם כן, מתי לעשות בדיקת אולטרסאונד ראשונה? תודה על הכל.