מעקב זקיקים וא"ס
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת כמעט 35. מנסה להכנס להריון ספונטני ללא טיפול. עשיתי מעקב בעקבות חשד לביוץ מוקדם לפני הטבילה (אני דתיה ושומרת נידה והיה חשד שהביוץ מתרחש לפני יום הטבילה). ערכי בדיקת הדם ומעקב זקיקים העלו יום מחזור 9 גודל זקיק 20 רירית 6.7 יום מחזור 10 גודל זקיק 20 רירית 8 E2 - 1168 פרוגסטרון 1.1 LH - 19.9 יום מחזור 11 גודל זקיק 20. רירית 9.3 E2 - 1399 פרוגסטרון 2.9 LH - 49.8 יום מחזור 12 גודל זקיק 21 רירית 8.6 E2 - 668 פרוגסטרון - 2.6 LH - 26.6 בכל הימים לא נראה ביוץ באולטרסאונד - אין נוזל והזקיק צלול. האם היה ביוץ (אפילו שלא רואים בא"ס)? אם כן, מתי? מה משמעות ירידת ערכי ה - E2? האם זה אומר משהו על קליטת הריון? תודה!