אסטרופם, ביוץ ועוד
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. אני לקראת החזרת עוברים מוקפאים. היום יום 4 למחזור והתחלתי אסטרופם (2 מ"ג * 3 ליום) ביום 2 למחזור. שאלתי - במידה ומסיבות אישיות אני מחליטה לוותר על ההחזרה במחזור הנוכחי, ומפסיקה את האסטרופם בעוד מס' ימים (למשל - שבוע אחרי שהתחלתי את האסטרופם), מה המשמעות של העניין? האם יהיה ביוץ רגיל אחרי הפסקת האסטרופם? איך אוכל להעריך מתי צפוי הביוץ לאחר הפסקת האסטרופם? לציין שאם אחליט לוותר על החזרת מוקפאים החודש, כן אנסה באופן טבעי (ולכן צריכה לדעת..) תודה!!!
האסטורפם צפוי לדחות ולעכב את הביוץ הטבעי. תוכלי לעשות מעקב בעזרת אולטראסאונד לקבוע מתי יתרחש הביוץ הטבעי.