בדיקת זרע - עזרה!!!
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 34 ובעלי בן 39, בהריון ראשון נקלטתי אחרי 3-4 חודשים. מנסים כבר 5 חודשים להכנס להריון שני. הייתי במעקב זקיקים - אני מבייצת, רירת הרחם תקינה - ונראה שהכל תקין. בעלי עשה בדיקת זרע ואלה התוצאות: האם האופציה הנכונה בשבילינו היא רק הפריה חוץ גופית? בעיקר בגלל הגיל (אני 34 הוא 39)וחבל "לבזבז" את הזמן... האם נכון לנסות השבחה והזרעה קודם? האם המדדים מראים על זרע מאוד מאוד חלש? מורפולוגיה - 1%? אני מאוד בלחץ, אשמח לתשובה תודה רבה!!! Abstinence - 4 Apperanc - n Viscosity - n pH - 8 Volume -2.5 Concentration - 33 Total count 82.5 Motility -50 Grade - prog Vitality - >60 Morphology (by strict criteria)** Normal 1% Borderline*** (close to normal) - 4 Head defects - 95 Midpiece defects - 6 Tail defects - 4