מחזור ארוך בן 37-40 יום
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, המחזור החודשי שלי מאז ומתמיד היה סדיר נכנסתי ל2 ההריונות הראשונים שלי בקלות ברוך ה' לאחרונה מזה 5 חודשים המחזורים שלי אורכים בין 37-40 ימים(היה חודש בו קיבלתי תוך 54 ימים!!1) יש לציין כי לא שניתי את הרגלי האכילהה שלי לא עליתי במשקל ואני לא מעשנת ברצוני לדעת אם זה תקין ואם זה אומר שאני בכלל לא מבייצת עשיתי במחזור האחרון שארך 40 ימים בדיקת ביוץ והבדיקה הראתה חיובי(2 פסים!) אך בכל זאת קיבלתי קבעתי תור לאולטרסאונד ובדיקות דם אך איני רגועה!! אשמח לתשובתכם אם מחזור שאורך 37-40 ימים תקין? האם יש בעיה? ומה ניתן לעדות?
לקריאה נוספת והעמקה