בדיקות דם לאחר הזרעה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ותודה מראש על העזרה והפורום הנפלא הזה. במסגרת הפסקה בין טיפולי IVF (עקב הפלה עצמונית), ביצענו החודש הזרעה כפולה, ללא כל סטימולציה הורמונלית. ביום ראשון שעבר הזרקתי אוביטרל וביום שלישי פרגניל לשריר. אני נוטלת קלקסן 60 ופרדניזון 10. חבל לי להזריק לשווא וליטול סטרואידים אם אין הריון. מתי אוכל לבצע בדיקה בהקדם האפשרי שתוכל להעיד על קיומו או לשלול הריון? אם אבצע בדיקה לאסטרדיול ופרוגסטרון והערכים יהיו נמוכים, האם זה יעיד על הכיוון? אנא עזרתכם! בתודה והערכה, עדי
לקריאה נוספת והעמקה