איקוקלומין
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, לקח לי להיכנס שנתיים להריון ואחרי מלחמות עם הרופאים החליטו לעשות לי צילום רחם והתברר שחצוצרה אחת סתומה. הרופא החליט לתת לי איקוקלומין אך לבסוף ניקלטתי בלעדיו. כרגע אני ובעלי החלטנו שאני יקח את הכדורים כי אני לא מוכנה לחכות עוד שנתיים. השאלה שלי היא למה עושים את מעקב האולטרסאונד לאחר הכדורים? האם כדי לראות מתי הביוץ או כדי לראות שלא יהיו יותר מידי עוברים? האם אני יכולה לקחת בלי מעקב אולטרסאונד?
לקריאה נוספת והעמקה
כדי לראות מתי הביוץ וגם כדי לוודא שלא יהיו יותר מידי זקיקים. את יכולה לקחת בלי מעקב אולטראסאונד.
(מספר מקשר)