רמת ESTRADIOL
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת שלושים ושלוש, מנסה בחצי השנה האחרונה להרות, הזרע של בעלי מצוין ובבדיקת קולפוסקופיה מלפני חצי שנה הכל תקין. רופא טיפל בי באיקקלומין (שני סבבים) ובחודש האחרון בזריקת אוביטרל. בבדיקת דם שביצעו לי ביום השלישי של הווסת התוצאות הן: ESTRADIOL (E-2)519 pmol/L SHBG 71.1 nmol/L
כנראה ששאלתי לא נקלטה. אני בת 33 אשר מנסה בחצי השנה האחרונה להרות. לאחר שני סבבים של איקקלומין וזריקת אוביטרל (את הזקירה קיבלתי לפני הווסת האחרונה) אלו תוצאות הבדיקות שלי ביום השלישי לווסת. האם תקינות? האם ה ESTRADIOL לא גבוה מידי? תודה מראש! ESTRADIOL 519 pmol/L. FSH 4.30 IU/L PROLACTIN 381.8 mIU/L PROGESTERONE 1.7 nmol/L FREE ANDROGEN INDEX2.5 SHBG 71.1 nmol/L LH2.20 IU/L