נסיון להרות ואנדומטריוזיס
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופ' זיידמן שלום, עברתי אצלך באסותא טיפולי פוריות בעבר וב- IVF השלישי הריתי. הודות לך. אז שוב תודה. כיום אני בת 41 ומעונינת להרות אך ללא הצלחה. אני מעונינת לעשות טיפול נוסף אך יש לי ציסטה שחלתית בגודל 8 ס"מ. והשאלה שלי אם אפשר לעבור טיפול IVF למרות הציסטה בגודל כזה או שעלי לעבור ניתוח להסרת הציסטה. האם הסרתה תגדיל את הסיכוי להרות או להפך? תודה מראש.
זה תלוי בסוג הציסטה. האם ניתן לשאוב אותה, לפני או במהלך טיפול ההפריה? האם בטוחים לגמרי שהיא שפירה? וכו'.
זוהי ציסטת שוקולד , אנדומטריומה שבתחילת ההריון היתה 5 סמ ובמהלך ההריון הצטמקה ל- 2 סמ. אבל כיום , אחרי 4 שנים מהלידה היא גדלה ל- 8. אף פעם לא אמרו לי שניתן לשאוב אותה אלא רק להסירה בניתוח לפרוסקופיה. תודה מראש, מאיה