החזרת עוברים על בסיס טבעי או הורמונלי

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

17/10/2013 | 10:26 | מאת: שמרית

שלום , צריכה לעבור החזרת מוקפאים. רירית הרחם שלי מגיעה בזמן ביוץ ל 10 מ"מ. רוצה למקסם סיכויי הצלחה של קליטת העוברים. האם מומלץ החזרה טבעית + אוביטרל מפני שככה אלו התנאים הטובים ביותר להשרשה ?

לקריאה נוספת והעמקה

לא בטוח שיש בהחזרה טבעית יתרון מוכח, אבל זו בהחלט גם צורת החזרה טובה.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית