בלוטת התריס והריון - דחוף
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב פרופ', מתכננת הריון. שאלה לגבי תוצאות TSH. תוצאה ב-24.3.13 - 4.20 תוצאה ב28.8.13 - 3.88 הייתי אצל אנדוקרינולוג שאמר שהערך תקין, אך אמר שלפני הריון צריך להוריד ל-2.5. התחלתי ב-15.9 כדורי יוטירוקס 400 מ"ג לשבוע. היום ה-15.10 ביצעתי בדיקה חוזרת של TSH - התוצאה יצאה 0.44. ממש מודאגת כי נראה לי שהערך ירד יותר מדי.... לא יודעת מה לעשות...מה המשמעות של התוצאה הזו? האם זה יכול לפגוע בסיכויים להיקלט להריון טבעי/טיפולים? האם להפסיק לקחת את הכדורים? אודה לתשובה בהקדם כי אני ממש מודאגת תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה